vrijdag 10 februari 2017

Verschillende energie aanbiedingen

Ik zit al een paar maanden bij de nuon voor een niet al te hoog bedrag. Toch was ik nieuwsgierig naar aanbiedingen die energieleveranciers bieden.

Welke keuzes had ik?

Op internet keek ik eerst naar die aanbiedingen die de Nuon bood. Zo zag ik een aanbiedingen van: elk jaar 5% korting op het volledig bedrag. Ik vond dat niet erg veel maar wat er ook bij stond was dat een op kon lopen tot wel 25%. Dat had te maken met hoelang je klant van de Nuon bent.

Een andere optie die ik zag was van Oxxio. Hier kreeg je niet een percentage korting, maar een cashback van €175. Dat vond ik een mooie aanbieding, maar uiteindelijk kwam ik erachter dat €175 niet echt heel veel was als je naar het jaaroverzicht kijkt.

De laatste energiemaatschappij die ik had gevonden was energiedirect. Dit vond ik als het gaat om services echt geweldig. Niet alleen alles op hun website was mooi, maar de reviews die ik zag waren boven de top.

Nuon, Oxxio of Energiedirect?

Na een paar weken nagedacht te hebben voor ik Oxxio het minst aantrekkelijk. De de Nuon en Energiedirect bleven nog over.
Kiezen tussen deze twee vond ik erg moeilijk, omdat ik heel lang al bij de nuon zat en die oplopende korting tot 25% sprak me erg aan. Aan de andere kant waren de reviews over Energiedirecht perfect vergeleken met die van de Nuon.

Uiteindelijk heb ik er met me familie/vrienden over gepraat en tot conclusie gekomen om toch voor de Nuon te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten